דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטיילים בקראוון? דאגו לביטוח נסיעות 

מאת    [ 25/02/2013 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 4123 פעמים ]

בשנים האחרונות טיולי קראוון ברחבי ארצות הבית או אירופה הפכו להיות חביבים במיוחד על המטיילים הישראליים. מדובר בחוייה נהדרת, המאפשרת לצאת לטיולים מרתקים ברחבי היבשות הגדולות ולגלות תרבויות חדשות ונופים מרהיבים.

אך, כאשר יוצאים אל טיולי קרוואן בחו"ל, חשוב מאוד לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל, תוך דגש מיוחד על ביטוח נסיעות לטיולי קראוון בחו"ל. ביטוח נסיעות זה יעניק לכם את השקט הנפשי ואת כל הכיסויים הנדרשים במקרה של תאונה. 

מהו ביטוח נסיעות לטיולי קראוון?

ביטוח נסיעות לטיולי קראוון בחו"ל מורכב משני אלמנטים, הראשון, הינו ביטוח נסיעות לחו"ל בעבור הנוסעים עצמם, והשני, הינו ביטוח של הנסיעה בקראוון עצמו.

ביטוח נוסעים

לפני כל חופשה בחו"ל, אנחנו תמיד דואגים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אשר נועד להעניק ביטוח בריאות או ביטוח ציוד לנוסע עצמו. ביטוח נסיעות לחו"ל נועד להעניק כיסוי במקרים של תאונה אישית, פציעה, גניבה או אובדן של ציוד יקר ערך.

לביטוח נסיעות לחו"ל יש חשיבות רבה מאוד, ומאחר ובדרך כלל מדובר בכמה דולרים בודדים ביום, חשוב מאוד שלא לוותר על ביטוח זה ולא לצאת לחו"ל מבלי שדאגתם לכיסוי המתאים.

ביטוח נסיעה בקראוון

אם החלטתם לצאת אל טיול נהדר וחווייתי בקראוון, הרי שאתם צריכים לדעת, כי מעבר לביטוח הנוסעים האישי שאתם נדרשים לעשות בצאתכם לחו"ל, הוא לבטח את הקראוון עצמו. ביטוח זה נעשה על ידי חברת ביטוח מקומית במקום אליו אתם נוסעים, והוא נועד לתת לכם כיסוי במקרים של תאונה או פגיעה. יחד עם זאת, עליכם לדעת, כי ביטוח מקיף מסוג זה לקראוון עצמו, כולל השתתפות עצמית בהוצאות, וסכום זה יכול להגיע למחירים גבוהים במיוחד במקרים של תאונה או אפילו במקרים בהם נגרם נזק קל לרכב עצמו.

לכן, כאשר אתם נוסעים לטיול קראוונים בחו"ל, חשוב לדעת, כי עומדת בפניכם האפשרות לבצע ביטוח של הביטוח, כלומר, ביטוח אשר כל מטרתו נועדה לבטל את סכום ההשתתפות העצמית במקרה של תאונת דרכים או במקרה של פגיעה ברכב. 

למה לבטח את הביטוח?

על אף העובדה שעם השכרתם קראוון אתם מקבלים ביטוח מקיף מטעם חברת ההשכרה, אתם אינכם פטורים מתשלום השתתפות עצמית במקרים של תאונת דרכים או במקרים של פגיעה ברכב, פגיעה שכזו, מינורית ככל שתהייה, עלולה לעלות לכם אלפי דולרים.

לכן, על מנת שתוכלו להיות פטורים מהשתתפות עצמית, מומלץ מאוד לבצע ביטוח המבטח את הביטוח במדינת היעד, כך תוכלו ליהנות מביטול השתתפות עצמית. באופן זה, תוכלו לצאת אל טיול הקראוונים שלכם בראש שקט וללא כל דאגות.

אם אתם נוסעים אל טיולי קראוונים שכזה, עם חברים, או עם המשפחה, מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירי ביטוח ולבדוק היכן אתם יכולים לקבל את ההצעה הטובה ביותר ואת הכיסוי הטוב ביותר, אשר כולל גם ביטוח נסיעות אישי לנוסעים וגם ביטוח המבטח אתכם במקרה של תאונה או פגיעה ברכב. חברות ביטוח שונות יציעו לכם פוליסות אשר למעשה יבטלו את סכום ההשתתפות העצמית במקרה של פגיעה בקראוון או במקרה של תאונה.

מאחר, ואין אתם יודעים מה צופן העתיד, ומאחר ותיקונים של קראוונים, בניגוד לכלי רכב אחרים, עלולים להיות מסובכים ויקרים עד מאוד, והביטוח המקיף מטעם חברת ההשכרה במדינת היעד מחייב אתכם בהשתתפות עצמית, לכן, יהיה זה חכם במיוחד לבצע ביטוח שכזה בטרם נסיעתכם, על מנת שתוכלו ליהנות מהטיול ללא כל חשש, ותהיו מכוסים מכל הכיוונים במקרה הגרוע מכל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב